Slavă căruciorului bătrân


sau

(Cand ne-ntoarcem la istorie 😉 )

Dupa 3 carucioare rupte in 2 ani si o tricicleta-carucior care s-a rupt din secunda…2, am refuzat in a mai cumpara si pe al 4-lea si am ajuns fericita, in sfarsit, sa-mi plimb acum copilul- doar cand nu doarme la pranz si doar cu speranta ca va dormi putin in aer liber, ca altfel e jale mare seara!!!- sa-l plimb, spuneam, intr-un carucior care are 19 ani, care arata batran si odios, dar care se tine mai bine si ia curbele mai usor decat toate celelalte carucioare scumpe si „de mofturi” in care s-a plimbat odorul meu.

N-arata deloc bine: nu e nici colorat (o fi fost candva), nu impresioneaza nici prin design, dimpotriva, are un urat schelet metalic, in zig-zaguri pe care e asezat un scaunel putin moale ca sa fie putin confortabil (atat cat trebuie). Din cordelusa pentru sprijinit picioarele a mai ramas doar o umbra, manerele sunt de plastic dur, la fel si coarnele intoarse care-mi lasa bataturi in palme, iar culoarea acestora e cel putin indoielnica (chiar nu stiam ca exista, o combinatie intre gri-cenusiu-stropsit-verde-pampers-murdar).

Si, desi vad zambete ascunse pe chipurile trecatorilor cand trec pe strada, nu ma sfiesc sa pasesc tantosa si mandra de el (de carucior, ca de copil sunt mandra oricum 🙂 ). Si cum sa nu zambeasca, cand este de departe cel mai urat si batran, (dar foarte bun) carucior la care am impins vreodata?!?

Ne place „Anticus”- ca asa l-am botezat- si ne bucuram de el amandoi: eu, ca nu-mi rup mainile cand odorasul vrea in brate; el, ca nu trebuie sa mearga pe jos cand „il strang papuceii, ca sunt prea mari” 😀

2 responses to this post.

  1. Din pacate uitam in fiecare zi de partea practica din cauza modei. Pai, ce e wrong la un carucior vechi de 19 ani? Nimic. Sau toti care au 19 acum is cocosati si cu oase strambe? Wtf. Oare teama de moda ne face sa halim toate rahaturile de produse? Premergator, olita cu muzicuta, scaunel cu 10 reglaje, carucior antiglont :)) Gusteri suntem noi parintii ca le cumparam. Se poate si fara 100% si nu e nimic rau. Dar eu personal tot le cumpar. Recunosc, is si prost si snob. Sunt prost cand dau mai mult decat face si snob cand le cumpar mai mult pentru mine :))

    Răspunde

    • Posted by davkar on aprilie 29, 2010 at 4:45 pm

      Nimic rau in faptul ca-i vechi, tocmai asta spuneam. Si adevarat, „halim” toate produsele, ca ne plac noua mai mult ca lor sa le avem prin casa :D. Dar cat de bune sunt, numai noi stim. Dar tocmai faptul ca e atat de batran si totusi, dupa atatia ani rules, asta e cu adevarat tare! Nu ma deranjeaza sa-l plimb, ai vazut ce tantosa sunt cu el! 😉
      Si salutari Mayrei cu pupici 🙂

      Răspunde

Lasă un comentariu